#SantJordiconfinat Núria Martí ens recomana:

0

#SantJordiconfinat Núria Martí Constans ens recomana:
📖 Lena
✍️ Jordi Coca


“Però, quan abans de tornar a pujar al cotxe em feia un petó lleu als llavis, quan posava l’intermitent, quan engegava la ràdio, quan em mirava amb un somriure franc, se’m feia difícil creure que hi hagués cap predeterminació concreta. Potser tot era més espontani del que jo pensava, potser finalment era l’atzar que jugava amb nosaltres, potser aquell comportament de la Lena era la seva manera d’encarar les coses, potser era justament el contrari i no organitzava res, no planificava, no controlava. Potser deixava que les coses esdevinguessin amb naturalitat.
Vam conduir una hora més i, en arribar a Oskarshamn, vam anar a un hotel del centre. L’habitació era espaiosa, ben decorada, i en quedar-nos sols, la Lena em va besar intensament.
—Et desitjo –em va dir.
—És aquesta la sorpresa?
—...però ara –va fer– vull que mengem una mica i que passegem.
Vam baixar de seguida i al bar ens vam asseure a menjar un plat d’amanida i una safata d’embotits i formatges.
—No tot és perfecte en aquest país –em va dir la Lena–. Aquí, per exemple, es va construir la primera central nuclear de Suècia.”

Sant Jordi confinat s'avorreix molt... Regala-li una lectura!
Il·lustració: Montse Morales Hermoso
#SantJordiconfinat

Fem-li arribar un fragment del llibre que més t’agradi indicant el títol i l’autor. Posa el teu nom (o nick inventat). Extensió recomanada: 20 línies aproximadament. 

Envia-ho al Facebook de la Biblioteca o al correub.calella.csp@diba.cat i ho publicarem. Quan tornem a obrir, celebrarem un Sant Jordi ben especial, amb una lectura pública de les vostres propostes. Ah! els més petits podeu enviar un dibuix del vostre conte preferit i premiarem els millors. Poseu títol, nom i edat. Animeu-vos a participar! 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!