Hora del conte adults "La nit als ulls"

0

"La nit als ulls"
Hora del conte adults a càrrec de Sherezade Bardají.
Dimecres 19 de juliol; a les 21 h.

Una sessió de contes emmirallats en el realisme màgic i protagonitzats per dones de classe treballadora.

"Ni Maria, ni Marta, ni Anna... Sherezade, així em van dir. Eren els anys vuitanta quan els meus pares es van embarassar i quan el meu germà llegia les Mil i una nits: "Serà una nena, li hem de posar Sherezade!". "Shhhheeee... què?", van contestar ells. Es va sortir amb la seva. Vaig créixer amb els contes del meu pare: històries de llops, de coneguts, de pobles que ell coneixia molt bé. Fou una beca de la universitat la que em va fer volar fins a Santiago de Compostela. Allà vaig començar a escoltar: narradors professionals, novells, altres que no sabien que ho eren. Avui segueixo escoltant... i narrant a Catalunya, Galícia, Andorra. La paraula és el meu ofici qualsevol dia de la setmana."





0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!