Hora del conte "Quan el Nadal era un conte."

0

Hora del conte "Quan el Nadal era un conte."
A càrrec de Sandra Rossi 
Dimecres 13 de desembre a les 18:00



La Sandra va néixer a l'Argentina, un país situat a l'altra banda de l'oceà. I a l'hemisferi sud. Això vol dir que, quan aquí és hivern, allà és estiu. Imagineu-vos, doncs: per Nadal, quan ens posem l'abric i la bufanda, allà es banyen a la piscina... Però el meu avi no havia nascut a l'Argentina, ell era català i cada Nadal m'explicava algun conte d'aquells en què feia fred i nevava. Jo seia al seu costat embadalida. Com m'agradaven, aquells contes! I un dia de desembre, quan jo tenia set anys, el carter va portar al meu avi un paquet que venia de Barcelona. Quan el vam obrir... Oh, quina sorpresa! Jo mai havia vist una cosa com aquella! I l'avi, aleshores, cargolant-se de riure, em va explicar la història d'allò que hi havia dins la capseta...





0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!