"Llums i retrats"

0

Exposició "Llums i retrats" a càrrec d'Ariadna Carrasquer Llavall.
Del 15 al 31 d'octubre de 2017
A la planta baixa de la biblioteca

Sóc l'Ariadna Carrasquer Llavall, tinc 17 anys i estic fent el Batxillerat Humanístic, i porto l'afició de la fotografia des de ben petita.

M'encanta viatjar i descobrir llocs nous per tot arreu.

Sempre porto la càmera a sobre, crec que la fotografia és capturar els bons records, moments viscuts i que t'han marcat. També dibuixo i escric sovint en un blog personal on exposo tots els meus pensaments, idees i experiències.


Aquesta és la meva primera exposició de fotografia, i aprofitant que per al Treball de Recerca es necessita fer una part pràctica, aquesta és una molt bona oportunitat per dur a terme l'exposició.

Trobo que uns elements molt especials de la fotografia són la llum i el color, factors essencials per donar vida a una imatge. 

Per això la meva exposició tracta sobre els retrats de persones properes a mi, que tenen en comú aquests elements ressaltats.


Darrere de cada fotografia hi ha hagut treball i esforç, espero que us agradi la meva exposició i la gaudiu tant com jo a l'hora de muntar-la.

Font text: Ariadna Carrasquer

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!