Activitats d'octubre 2015

0

De l’1 al 31d’octubre. Exposició 31è Concurs de portades Cavall Fort
Tema : Hem anat d’excursió 11 dibuixos (finalistes  i guanyadora)               
Els podeu veure en el número 1.264 de la revista.
La guanyadora, Martina Berney,  és alumna del Taller de Dibuix i Pintura Anna Vivancos de Calella.

Dilluns 5 d’octubre a les 19h Club de lectura llibre obert amb el llibre El mapa i el territori de Michel Houellebecq. Coordina: Lluís Barri i Vila.

Dijous 8 d’octubre a les 19h primera trobada del Club de lectura en anglès. Coordina Sîan Mathias

Dissabte 10 d’octubre a les 11,30h  Hora del conte:  “MAIXA”, la petita bibliotecària a càrrec d’Albert Estengre.

Dijous 15 d’octubre a les 18h a l’Ajuntament vell.  Sessió del club de lectura sènior Tardes de Tertúlia entorn del llibre  Els vigilants del far de Camilla Läckberg. Coordina: Quima Martínez Codina. Organitza: Ajuntament de Calella i Biblioteca. 

Divendres 16 d’octubre  a les 18h Taller amb ordinadors. Com fer treballs pel cole amb l’ordinador de la biblioteca. A càrrec de jordibiblioteca. Cal inscripció prèvia.


Dissabte 17 d’octubre a les 11,30h  Taller infantil “SORPRESA” a càrrec de Montse. Cal inscripció prèvia.

A les 12h Taula rodona i col·loqui sobre l’occità i Occitània. La situació actual a Catalunya i la Vall d’Aran. Coordina: Jordi Ortiz, col·laborador del departament d’ensenyament de la Generalitat de Catalunya amb la participació de Xavier Moral, delegat dels afers occitans de la Generalitat.
                                            
Dissabte 24 d’octubre a les 11.30h Taller infantil  “La Castanyera”  a càrrec de Susanna. Cal inscripció prèvia.

Dijous 29 d’octubre a les 18h a l’Ajuntament vell. Taller de memòria per a la gent gran. Organitza: Ajuntament de Calella. Coordina: Quima Martínez.

Dissabte 31 d’octubre a les 11,30h Taller infantil  a càrrec de Mabi. Cal inscripció prèvia.   

Related Posts:

  • "Llums i retrats" Exposició "Llums i retrats" a càrrec d'Ariadna Carrasquer Llavall. Del 15 al 31 d'octubre de 2017 A la planta baixa de la biblioteca Sóc l'Ariadna Carrasquer Llavall, tinc 17 anys i estic fent el Batxillerat Humanístic… Read More
  • Projecció de Dragut ‘Dragut’, fou un pirata turc del segle XVI que va assetjar el Mediterrani i va arribar fins a Pineda de Mar. Al rodatge, que va durar 6 mesos, hi van participat més de 150 persones  de forma desinteressada. L'actor… Read More
  • Activitats setembre 2017 Exposició: “La novel·la policíaca històrica”. Un recorregut cronològic per la història mitjançant els principals autors i títols d'aquest subgènere, que formen part del fons especial de gènere negre i policíac de la bibliote… Read More
  • Violins d'estiu Read More
  • Taller infantil: Fes-me una abraçada! Read More

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!