Malifetes

0

El protagonista de La meravellosa medecina d’en Jordi de Roald Dahl, aprofita que els pares no hi són per fer una bona malifeta. I quines malifetes fan els Tronxariures quan els seus abnegats progenitors no hi són?

- Menjar ganxitos, trencar el llit.( I així dormiries a...?)
- Agafar xocolata i crispetes i menjar-me-les. També agafar el mòbil dels meus pares i mirar el wasap. (Fins que una veu digui: El seu saldo és de 0€)
- Trencaria el portàtil de la meva àvia (pobre àvia)
- Trencaria el sostre (¿?)
- Agafar totes les galetes del pot i xocolata i formatge i mirar la tele (o sigui, fer el Homer Simpson)
- Encendre una espelma i mirar molt la tele, encendre foc i em va caure un got especial del meu pare i també vaig jugar molt a la play (la play de nit és millor)
- Mirar la tele per la nit (els programes culturals del 33)
- Menjar xutxes o robar una bossa de patates (robar, dius?)
- Començar a menjar-me ple de coses (o sigui, fer el Kirby)
- Picar al meu germà (Ó_Ò)
- Destrossar les coses  (Recorda’m que no et deixi res)
- Menjar les coses que m’agraden i miro una pel·lícula de por i venen els meus amics fantasmes.(Els amics fantasmes sempre venen quan tens menjar i una bona peli, no falla)


L'àvia de La meravellosa medecina d’en Jordi

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta!